Pärnu Spordiklubi Altius

Pärnu Spordiklubi Altius

pühapäev, 30. september 2018

Treeningud ja võistlused 1-7.oktoober

III treeninggrupp (AE1) ehk kõige nooremad kolivad uuest nädalast kergejõustikuhalli. Trennid hakkavad toimuma esmaspäeviti ja reedeti kergejõustikuhallis (Väike-Kuke 8c), kolmapäeviti rannastaadionil. Teistel gruppidel selguvad treeningute kohad vastavalt ilmadele ja sellele, millal rannastaadionit saab kasutada.

Pühapäeval on ees ootamas traditsiooniline kadrijooks Niidupargis. Seal tahan jooksmas näha kõikide treeninggruppide noori. Võistlused algavad 12.00 ning täpse ajakava ja muu info panen siia lähiajal kindlasti üles.

1.oktoober on ka viimane päev, mil võtan vastu veel kevadise välislaagri taotlusi. Info allpool.


Esmaspäev, 1.oktoober
III grupp 15.30-16.30 Kergejõustikuhall
II grupp 16.30-17.45 Kergejõustikuhall
I grupp 17.30 Rannastaadion

Teisipäev, 2.oktoober
II grupp 16.00-17.30 Rannastaadion
I grupp 17.30 Kergejõustikuhall

Kolmapäev, 3.oktoober
III grupp 15.30-16.30 Rannastaadion
I grupp 17.15 Rannastaadion, alates 18.00 jõusaal ja sisejooksurada

Neljapäev, 4.oktoober
II grupp 16.00-17.30 Rannastaadion
I grupp 17.15 Rannastaadion

Reede, 5.oktoober
III grupp 15.30-16.30 Kergejõustikuhall
I grupp 16.30 Rannastaadion

Laupäev, 6.oktoober
PUHKUS

Pühapäev, 7.oktoober 
46.Kadrijooks Niidupargis - jooksevad kõik treeninggrupid! Info võistluste kohta tulemas! Algus kell 12.00

kolmapäev, 26. september 2018

III grupi treening 26.septembril jääb ära

Seoses õues möllava tormiga ei toimu täna, 26.septembril III grupile treeningut algusega 15.30! Järgmine trenn taas reedel 15.30 rannastaadionil!

pühapäev, 23. september 2018

Treeningud 24-28.september

Rõhutan veelkord üle, et riietumine on treeningutel oluline osa, seega vaadake üle, et te oleksite valmis treeninguid õues tegema ka siis kui on külm, tuuline ja sajab vihma.


Esmaspäev, 24.september
III grupp 15.30-16.30 Rannastaadion, trenni annab Elisa
II grupp 16.30-17.45 Rannastaadion, treeningplaani alusel (plaani annab edasi Elisa)
I grupp 17.30 Rannastaadion

Teisipäev, 25.september
II grupp 16.00-17.30 Rannastaadion
I grupp 17.15 Rannastaadion

Kolmapäev, 26.september
III grupp 15.30-16.30 Rannastaadion
I grupp 17.15 Rannastaadion, alates 18.00 jõusaal ja sisejooksurada

Neljapäev, 27.september
II grupp 16.00-17.30 Rannastaadion
I grupp 17.15 Rannastaadion

Reede, 28.september
III grupp 15.30-16.30 Rannastaadion
I grupp 16.30 Rannastaadion

reede, 21. september 2018

Kevadine treeninglaager


Viimased 7 aastat oleme kevadel käinud treeninglaagris soojas ja mõnusas kliimas. Eesmärgiga ikka suviseks pikaks võistlushooajaks parimasse võimalikku vormi saada. Oleme kahel korral käinud Hispaanias, korra Küprosel ja viimased neli aastat Portugalis. Laager on oma eesmärki alati täitnud (eelkõige ikka nende puhul, kes on läinud sinna ikka trenni tegema).

2019.aastal on tulemas järjekorras kaheksas välislaager.

Millal laager toimub? 18.aprill-2.mai (algus ja lõpp võivad 1-3 päeva ulatuses muutuda, aga laagri kestvuseks on 2 nädalat ja kindlasti jääb sinna täies mahus sisse ka koolivaheaeg, mis on 20-28.aprill. Seega koolist puudutud aeg ei ole kindlasti pikk.

Kus laager toimub? See veel täpselt paigas ei ole, kuna uurin lähemalt mitmeid variante, kuhu minna. Kindlasti on üks võimalikest valikutest Portugal (koht kus viimased aastad oleme käinud). Ent pakkumisi on tulnud mujaltki.

Mida peab tegema, et laagrisse tulla? Kõikidel laagrisse minna tahtvatel sportlastel tuleb täita avaldus, mille järel otsustan, kes on need sportlased, kes sõidavad aprillis laagerdama. Avalduse täitmisel on mitu eesmärki. Esiteks - tahan veenduda, et laagrisse sõidaksid need noored, kellele on laagrit eriti vaja. Teiseks - kuna mõnel aastal on grupp väga suureks läinud, siis tahan grupi suuruse hoida sellisena, et treeningute kvaliteet ei langeks. Kolmandaks - saan avalduse kaudu kätte kohe vajaliku informatsiooni, mida laagri planeerimisel ja piletite broneerimisel juba on vaja.

Mitu sportlast laagrisse saab tulla? 2019.aastal toimub laager 1-8 sportlasele. Hoiame grupi väiksena, siis on mõnusam ka trenni teha.

Ja nüüd avaldusest. Avalduse saab alla laadida siithttps://www.upload.ee/files/8969720/AVALDUS.docx.html . Avaldus tuleb täidetult tagasi saata mulle hiljemalt 1.oktoobriks! Laagrisse minekuks saavad soovi avaldada 1999-2005 sünniaastaga sportlased!

Laagrisse võiksid ja peaksid kindlasti tulema need sportlased, kes: a) tahavad järgmisel suvel teha väga häid tulemusi ja parandada isiklikke rekordeid (2019 on tulemas noorte olümpiafestival U18 vanuseklassile, lisaks muidugi Eesti ja Balti meistrivõistlused erinevatele vanuseklassidele); 
b) pole veel välislaagris käinud ja tahavad end proovile panna.

Laagris olevat treeningkoormust kindlasti karta ei ole vaja. Eesmärk on siiski sportlase oluliselt parem ja kvaliteetsem ettevalmistus suveks kui seda on võimalik teha Eestis samal ajal. Teiseks on välislaagri suur eesmärk kindlasti ka keskkonna muutus ning rahulikult ainult trennitegemisele keskendumine. Saab võtta päikest, ujuda ning treeninggrupiga aega veeta. See punkt on vähemalt sama oluline kui see, et treeningud on palju kvaliteetsemad soojal maal kui Eestis.

pühapäev, 16. september 2018

Treeningud ja võistlused 17-22.september


Alates kolmapäevast puudun ma tervislikel põhjustel treeningutelt. Ükski trenn siiski ära ei jää, trenne annavad III ja II grupile Anete ja Elisa. I grupp teeb treeninguid treeningplaanide järgi. Riietus tuleb kindlasti paljudel üle vaadata, lühikeste pükste aeg on läbi ja sügisesed ilmad on kohale jõudmas. Tervis tuleb korras hoida ning seetõttu peab ka soojemalt riietuma.


Esmaspäev, 17.september
III grupp 15.30-16.30 Rannastaadion
II grupp 16.30-17.45 Rannastaadion
I grupp 17.30 Rannastaadion

Teisipäev, 18.september
II grupp 16.00-17.30 Rannastaadion
I grupp 17.15 Rannastaadion

Kolmapäev, 19.september
III grupp 15.30-16.30 Rannastaadion, trenni annab Elisa
I grupp 17.15 Rannastaadion

Neljapäev, 20.september
II grupp 16.00-17.30 Rannastaadion, trenni annab Anete
I grupp 17.15 Rannastaadion

Reede, 21.september
III grupp 15.30-16.30 Rannastaadion, trenni annab Anete
I grupp 16.30 Rannastaadion

Laupäev, 22.september
Heategevuslik hüppepäev Kilingi-Nõmme staadionil. Kavas kaugus-, kõrgus-, ja teivashüpe. Sk Altius toetab antud üritust ja läheb kindlasti võistlema. Täpsem info I ja II grupile tulemas!

pühapäev, 9. september 2018

Algavad treeningud

Suvepuhkus on läbi saanud ja ka kooli on olnud võimalus rahulikult sisse elada. Nüüd on aeg taas alustada ka treeningutega ning juba esmaspäevast, 10.septembrist alustavad kõik minu treeninggrupid taas trennis käimist.

Palun kõigil kodulehel pidevalt pilk peal hoida, juhul kui muutuvad treeningute läbiviimise kohad. Siis ei tule kellelegi midagi üllatusena. I ja II grupi liikmetele on mõeldud ka facebookis oma grupp, kuhu läheb kõige kiireloomulisem info üles, juhul kui ilm ootamatult muutub ja tuleb trenn mujale kolida. Kes seal grupis veel ei ole, andke sellest mulle märku.

Esmaspäev, 10.september
III grupp 15.30-16.30 Rannastaadion
II grupp 16.30-17.45 Rannastaadion
I grupp 17.30 Rannastaadion

Teisipäev, 11.september
II grupp 16.00-17.30 Rannastaadion
I grupp 17.15 Rannastaadion

Kolmapäev, 12.september
III grupp 15.30-16.30 Rannastaadion
I grupp 17.15 Rannastaadion
NB! Kolmapäeviti hakkab edaspidi olema ka teivashüppetrenn 16.15!

Neljapäev, 13.september
II grupp 16.00-17.30 Rannastaadion
I grupp 17.15 Rannastaadion

Reede, 14.september
III grupp 15.30-16.30 Rannastaadion
I grupp 16.30 Rannastaadion