Pärnu Spordiklubi Altius

Pärnu Spordiklubi Altius

neljapäev, 1. jaanuar 2015

Vahetus aasta - Karl Portugalis II

Värske aastanumber, järjekorras juba 2015., jõudis ka siia kohale. Kuna poisid on siin viimastel aastatel selleks puhuks Monte Gordosse sõitnud, ei kujunenud ka 2014. aasta ära saatmine erandiks. Ilutulestikuga sealne kogukond ei koonerdanud ja vaadet jätkus 12ne minuti jagu. Ilm oli super ja kogu tegevus toimus täpselt ookeani kaldal. Peale selle mängisid õhtu läbi erinevad bändid ja õhkkond oli suurepärane. Uue aasta sihid sai enda jaoks paika mõeldud ja sammun aastale vastu lootusrikkalt.
Kirjeldan täna veidi siinset päevaplaani - kuidas see elu täpsemalt kulgeb. Hea on see, et kõik me neli elame sama päevagraafiku järgi ja trennide jaotus nädalas on sarnase ülesehitusega. Igal hommikul kell 07.45 on äratus. Sellele järgneb 8 paiku korralik kehakinnitus(maitsvaid korralikke toidukordi on siin valmistama harjunud Kaur - au ja kiitus talle), et hommikuseks kella 10seks trenniks valmis olla.  Tavaliselt on hommikuti tugevam trenn, kui organism on veel virk ja värske. Trennid võtavad siin alati oluliselt kauem aega kui Eestis. Mitte just trenni põhiosa, vaid sellele eelnev võimlemine ja eelkõige trennijärgne lõdvestus. Siin on aega piisavalt ja ei pea pärast trenni kuhugi kiirustama - külm bassein, venitus, ÜKE, rullimine/mudimine - kõike saab tehtud. Loodan et see harjumus jääb mind ka Eestis saatma, mida korralikumalt enda eest hoolt kanda seda vähem on ka muresid!
Tavaliselt kella 13 paiku on meil lõunasöök. Jällegi korralik söögikord, et trenniga mahajoostud energia tagasi saada. Siis on kerge paaritunnine paus, igaühel aeg iseendale. Kes peesitab rõdul päikese käes, kes teeb uinakut, kes kondab kuskil ringi, kes peseb pesu, kes loeb raamatut, kes rullib sääri, kes vaatab sarju, kes istub all netis. Selle aja jooksul jõuab keha puhata, et 16.30 paiku seada sammud õhtusele kergele ja taastavale trennile. Pärast seda 18.30 paiku on õhtusöök. Kõhud on meil koguaeg täis, energiat jätkub.
Õhtut saadab mööda taastumine, taastumine ja taastumine. Eriti energiakulukaid tegevusi me siis jällegi ette ei võta. 22.30 on pea padjal ja luugid kinni. Nii peabki järgmise päeva trennideks keha jälle võimalikult parimas konditsioonis olema.

Sportlikke kordaminekuid aastal 2015!
Mahla joome ka.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar