Pärnu Spordiklubi Altius

Pärnu Spordiklubi Altius

pühapäev, 16. september 2012

Uue nädala ootuses

Informatsioon vanemale grupile, kes alustab treeningutega kell 17.00:

Alates homsest liituvad trennidega veel viimased, kes seda seni teinud ei ole. Veel nädal aega ootab ees sisseelamist treeningrütmi ning siis võib kogu treeningprotsess täistuuridel käima minna. See tähendab, et veel järgmine nädal on koormused madalad ja trennis mängime palju jalgpalli. Selle perioodiga loome eeldused, et kõik on kasvavateks koormusteks valmis. Meeldetuletuseks vanemale grupile, et trennid algavad kell 17.00, mitte 17.10 või 17.15. Katsume liikuda ühes rütmis, oleme siiski üks suur grupp, kes peab kokku hoidma. Kes mingil päeval trenni tulla ei saa, sel palun sellest mulle eelnevalt ka teada anda. Et ma ei peaks ise hakkama ükshaaval teid taga otsima.Seega rohkem suhtlemist! Sellega muutub ka minu töö lihtsamaks, sest tean, mida trennides ette planeerida. Loodetavasti see olukord paraneb ja ma ei pea kokku kutsuma väikest koosolekut.

Kõige vanematelt ootan noorematele head eeskuju näitamist igas olukorras ning nooremate toetamist, julgustamist! Seda tahan näha rohkem kui seni. 

Treeningud toimuvad esialgu siis neljal päeval nädalas Koidula staadionil ning kolmapäeviti koguneme 17.00 Raekülla autoparklasse, et koos siirduda sealsetele jooksuradadele. Hilinejad peavad hilinemisest teada andma kindlasti enne kella 17! 17.05 igal kolmapäeval läheme metsaradadele nendega, kes selleks ajaks kohale on jõudnud.

Riietus olgu igal treeningul ilmastikule ja aastaajale sobiv. Seega t-särgi väel trenni ilmumine lõppeb paraku tagasi koju jalutamisega. Kasuta mitmekihilist riietust, mida saab treeningu käigus ära võtta. Sportlase hinnaliseim vara on tema keha ja seda peab väga hästi hoidma. Igasugused külmetushaigused löövad meie ettevalmistusse auke, mia hiljem lappida on väga keeruline. Soovitan väga igaühel trenni kaasa võtta juua (vesi või spordijook). Iga trenni lõpus on tungivalt soovitatav käia sooja dušši all ning panna jalga kuiv särk ja sokid! Ära unusta korralikku toitumist oma kiire päevaplaani juures! Edukas areng hakkab pihta pisiasjadest ja ainult edukast trennist staadionil ei piisa.

Loodame, et tuleb edukas ettevalmistushooaeg ja talvel tuleb rohkem eneseületamisi, kui oli sel suvel! Edukat treenimist!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar