Pärnu Spordiklubi Altius

Pärnu Spordiklubi Altius

kolmapäev, 2. juuni 2010

Neljapäevane trenn

16.00 Koidula staadionil. Staadioni võtmed on Jarmo käes.

sprindipoisid - soojendus, lahtijooksud nagu ikka. Naeltes 6x100 (90%). Kindlasti hoida 1 käik varuks, aga jooks peab olema kiire, kontrollitud tehnikaga, pikema hoo mahavõtmisega. Murul hüpped kasti - kaugus 6x, kaksik 5x, kolmik 4x, viisik 3x. Kõht+küljed+selg 2 seeriat. Käed 2 seeriat kätekõverdusi. Varvastega tõmbamine murul 3x6m. Võimalusel joosta murul diagonaale - võimalusel taganttuulega 5 diagonaali 80%. Kui diagonaale joosta ei saa, siis murul 6 sirget ( kindlasti mitte vastutuult). Sörk, venitus.

keskmaapoisid - soojendus, lahtijooksud 3x100. Diagonaalid murul intervallina - diagonaal+sörk+diagonaal+sörk. Nii teha jutti 2 ringi ja kokku 4 seeriat. Kiirus 70%. Nii et üks seeria sisaldab endas 4 diagonaali jooksu.Kui diagonaale joosta ei saa, siis intervall murul, kus jooksed 100m, sörgid teisele poole ja jooksed mööda muru tagasi. Ja samuti 4 sirget on ühes seerias, kokku 4 seeriat. Kõht+küljed+selg 2 seeriat, varvastega tõmbamine 3x6m. Pikem sörk - 2-3 km peale joosta, venitus.


tüdrukud - soojendus, lahtijooksud nagu ikka. Naeltes 4x100 (90%). Kindlasti hoida 1 käik varuks, aga jooks peab olema kiire, kontrollitud tehnikaga, kõrge põlvetõstega, pikema hoo mahavõtmisega. Murul hüpped kasti - kaugus 6x, kaksik 5x, kolmik 4x, viisik 3x. Kõht+küljed+selg 2 seeriat. Käed 1 seeria kätekõverdusi. Varvastega tõmbamine murul 3x5m. Võimalusel joosta murul diagonaale - võimalusel taganttuulega 4 diagonaali 80%. Kui diagonaale joosta ei saa, siis murul 5 sirget ( kindlasti mitte vastutuult). Sörk, venitus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar