Pärnu Spordiklubi Altius

Pärnu Spordiklubi Altius

neljapäev, 17. september 2009

trennid

Reedel - soojendusjooks nagu ikka. Võimlemine. Jooksuharjutused 2 korda kõiki asju. Lõigud tasasel pehmemal maastikul (metsarada, saepururada, muru jne) poistel 3x150meetrit, 3x200meetrit, tüdrukutel 2x150m, 3x200m. Pöiahüpped kahel ja ühel jalal - 25 hüplemist seerias, 3-4 seeriat, kõht+selg 100+100, küljed 50+50, kätekõverdused vanus x2 (tüdrukutel x1). Lõdvestusjooks, venitus. Laupäeval (rait, jarmo, kui keegi veel soovib, palun väga). - Kerge kross mööda kergemat mägist rada (rannas luited, niidupargis tõusud) 25-30 minutit. Korralik võimlemine. Jooksuharjutusi 6-7. 3x100m kergelt jooksu, venitus peale. Esmaspäeval teha sarnaselt reedele. Lõike võiks olla 5x150meetrit, lisaks sammhüppeid 8x15 hüpet. Pöial hüplemised kokku-harki 3x20, selg ees sama asi3x20, kahel jalal edasiliikumisega 3x25. Kõht+selg 100+100, küljed 50+50. Käed nagu ikka. Lõdvestusjooks + venitus. Teisipäeval näeme hallis, sealt läheme välja jooksma! Jõudu tööle! Romet

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar